• Anna Borowiec-Góra
    • Ponad 15 lat doświadczenia w public relations
    • wielokrotnie zarządzała projektami o kilkumilionowym budżecie
    • odpowiadała za nadzór nad realizacją kilkumilionowych budżetów rocznych
    • przygotowała setki ofert new business i kosztorysów
    • Wiedzą i doświadczeniem z obszaru komunikacji korporacyjnej dzieli się ze studentami Podyplomowego Studium Public Relations przy Polskiej Akademii Nauk.
  • Słowa i Liczby – czyli pieniądze w PR
    • Jak wycenić napisanie informacji prasowej czy organizację konferencji prasowej?
    • Jaką wysokość miesięcznego fee wpisać w ofertę?
    • Kiedy rozliczanie pracy doradcy PR według stawek godzinowych ma sens i jak te stawki ustalać?
    • Cena to nie wszystko - jak oceniać relację jakość/cena?
    • Jaki przychód miesięczny jest potrzebny, aby działalność PR była opłacalna?

OFERTA

SŁOWA I LICZBY, czyli pieniądze w PR

Wycena działań public relations

  • Ile kosztuje napisanie informacji prasowej czy zorganizowanie konferencji prasowej?
  • Jak przygotować budżet złożonego projektu z kilkumilionowym budżetem?

 

Wynagrodzenie miesięczne agencji, przetargi i new business

  • Miesięczne wynagrodzenie za prace PR zależnie od ich zakresu
  • Ile wpisać w ofercie, żeby wygrać przetarg?
  • Jak przygotować ofertę, gdy budżet jest podany przez klienta?
  • To nieprawda, że przetargi wygrywa się ceną

 

Wartość pracy PRowca oraz stawki godzinowe

  • Na ile przy wycenie ważne jest doświadczenie i staż pracy?
  • Czy warto rozliczać się według stawek godzinowych?
  • Jak ustalić wysokość stawki godzinowej za pracę PRowca?

 

Ekonomia w PR – zarządzanie budżetem działu czy agencji PR

  • EBIT, marża i inne mierniki efektywności biznesowej

 

„Cienka linia”

  • Ile można „zejść z ceny”, by to wszystko jeszcze się opłacało?
  • Czy warto zrobić coś za darmo czyli tzw. overservice?
  • Jak na bieżąca kontrolować rentowność projektu?

Czas trwania: 6 godzin

Cena szkolenia: 1 000 zł

PROWADZĄCY - ANNA BOROWIEC-GÓRA

Ponad 15 lat doświadczenia w public relations, zarówno po stronie klienta – jako szef zespołu Komunikacji Produktowej w Banku Millennium – jak również w agencji MSLGROUP, w roli dyrektor zarządzającej oraz szefa działu Financial & Proffessional Services.

Jako szef, doradca PR oraz klient:

  • wielokrotnie zarządzała projektami o kilkumilionowym budżecie,
  • odpowiadała za nadzór nad realizacją kilkumilionowych budżetów rocznych,
  • przygotowała setki ofert new business i kosztorysów,
  • tysiące razy szukała odpowiedzi na pytania – Czy to nie za drogo? Czy to nie za tanio? Czy to się nam opłaci?
  • Wybrani Klienci: Bank Millennium, mBank, Credit Suisse, Fundacja Kronenberga pryz Citi Handlowy, PZU, Aviva, Biuro Informacji Kredytowej, Telekomunikacja Polska, Kompania Piwowarska, Wella i wielu innych.
  • Wiedzą i doświadczeniem z obszaru komunikacji korporacyjnej dzieli się ze studentami Podyplomowego Studium Public Relations przy Polskiej Akademii Nauk.

 

NIE CZEKAJ!
Zarejestruj się już dziś