• Anna Borowiec-Góra
    • Ponad 15 lat doświadczenia w public relations
    • Wielokrotnie zarządzała projektami o kilkumilionowym budżecie
    • Odpowiadała za nadzór nad realizacją kilkumilionowych budżetów rocznych
    • Przygotowała setki ofert new business i kosztorysów
    • Wiedzą i doświadczeniem z obszaru komunikacji korporacyjnej dzieli się ze studentami Podyplomowego Studium Public Relations przy Polskiej Akademii Nauk.
  • Którą agencję PR wybrać?
    • Praktyczne, 2-godzinne szkolenie.
    • Szkolenie dla pracowników działów zakupów oraz dla organizujących przetargi.
    • Przygotowane z myślą o osobach, które podejmują decyzję, którą agencję PR wybrać i jakie czynniki poza ceną są najważniejsze.
    • Jakie czynniki są najważniejsze przy wyborze dostawcy usług profesjonalnych, takich jak public relations?

OFERTA

KTÓRĄ AGENCJĘ PR WYBRAĆ?

SZKOLENIE DLA PRACOWNIKÓW ORGANIZUJĄCYCH PRZETARGI ORAZ DLA PRACOWNIKÓW DZIAŁÓW ZAKUPÓW

  • Praktyczne, 2-godzinne szkolenie przygotowane z myślą o osobach, które podejmują decyzję, którą agencję PR wybrać i jakie czynniki poza ceną są najważniejsze.
  • Jak sprawdzić agencję PR, jakie pytania zadać?
  • W jaki sposób ocenić stosunek ceny do jakości? Dlaczego najtaniej często nie oznacza najlepiej?
  • Jakie czynniki są najważniejsze przy wyborze dostawcy usług profesjonalnych, takich jak public relations?
  • Jaki sposób wynagrodzenia agencji PR wybrać w zależności od rodzaju projektu?

 

Czas trwania: 2 godziny

Cena szkolenia: 500 zł

PROWADZĄCY - ANNA BOROWIEC-GÓRA

Ponad 15 lat doświadczenia w public relations, zarówno po stronie klienta – jako szef zespołu Komunikacji Produktowej w Banku Millennium – jak również w agencji MSLGROUP, w roli dyrektor zarządzającej oraz szefa działu Financial & Proffessional Services.

Jako szef, doradca PR oraz klient:

  • Wielokrotnie zarządzała projektami o kilkumilionowym budżecie
  • Odpowiadała za nadzór nad realizacją kilkumilionowych budżetów rocznych
  • Przygotowała setki ofert new business i kosztorysów
  • Tysiące razy szukała odpowiedzi na pytania – Czy to nie za drogo? Czy to nie za tanio? Czy to się nam opłaci?
  • Wybrani Klienci: Bank Millennium, mBank, Credit Suisse, Fundacja Kronenberga pryz Citi Handlowy, PZU, Aviva, Biuro Informacji Kredytowej, Telekomunikacja Polska, Kompania Piwowarska, Wella i wielu innych
  • Wiedzą i doświadczeniem z obszaru komunikacji korporacyjnej dzieli się ze studentami Podyplomowego Studium Public Relations przy Polskiej Akademii Nauk.

 

NIE CZEKAJ!
Zarejestruj się już dziś